Wednesday, April 21, 2010

Αισθάνεστε glamourous;

Εξακολουθεί να τρέχει το δωράκι μας μέχρι την Κυριακή, οπότε μην ξεχάσετε να προχωρήσετε παρακάτω και να αφήσετε το σχόλιό σας. Αυτό το μήνα το δώρο είναι ένα βιβλίο συνταγών cupcakes μαζί με θήκες σιλικόνης.

Το τεύχος Μαΐου του Glamour βγήκε στα περίπτερα σήμερα και θα βρείτε μερικά γνωστά σας πρόσωπα μέσα! Στη σελίδα 214 υπάρχει ένα υπέροχο άρθρο για τους έλληνες bloggers φαγητού και μας έχουν περιλάβει! Πολλά ευχαριστώ στο Glamour και τη senior editor Δανάη Χριστοπούλου που το έγραψε.


Glamourous cupcakes!




Υπάρχει επίσης μία συνταγή για cupcakes φράουλας και κρέμας. Είναι κέικ βανίλλια γεμισμένο με μαρμελάδα φράουλα και στολισμένο με χτυπημένη κρέμα και μία φράουλα. Τέλειο για την άνοιξη!


Επίσης στο άρθρο θα διαβάσετε για τις φίλες μας blogger, την Κική από τη Μικρή Κουζίνα και τη Βίκυ από το TasteFULL. Τα κορίτσια του Glamour. Χα-χα.

Η Δανάη με αποκαλεί 'Liz cupcakes' στην κορυφή της σελίδας. Το @lizcupcakes είναι το όνομά μου στο twitter αλλά αρχίζω να σκέφτομαι ότι ίσως πρέπει να αλλάξω το όνομά μου οριστικά! Θα'χε πλάκα. Από'δω και στο εξής θα είμαι η Liz Cupcakes. Και τώρα πάω να προβάρω τη νέα μου υπογραφή...

Liz Cupcakes.

ΥΓ Είναι αλήθεια. Στο άρθρο ομολογώ ότι έχω και ένα άλλο blog. Αυτό, κυρίες και κύριοι, δεν είναι το πρώτο μου blog. Έχω και ένα πρώην-blog. Είμαι blogger από το 2005, αλλά δεν σας λέω πού είναι το άλλο!

Έτσι κι αλλιώς αυτό είναι καλύτερο.

Liz

19 comments:

  1. Wow! Έχω 2 διάσημες φίλες! Και είμαστε glamourous και οι τρεις!!! Πολύ ωραίο το αφιέρωμα όντως!!! Ειχα περιέργεια να δω και το δικό σου! Άντε και σε άλλα Λιζ!
    (τώρα θα με κάνεις να φτιάξω ΚΑΙ κεκάκια με φράουλα)!

    ReplyDelete
  2. ειναι τελεια τα κεκακια με τη φραουλα!!!

    ReplyDelete
  3. ονειρο το κέρασμα σου Λιζάκι, έχεις μέσα και φράουλα γλυκό ??

    και πάλι συγχαρητήρια !!!

    καλό απόγευμα

    ReplyDelete
  4. Εγώ τι να πω, που έχω 3 διάσημες φίλες;-)
    Πάντα τέτοια Λιζ, συγχαρητήρια! Εύχομαι και ακόμα περισσότερα!
    Τα κεκάκια τέλεια!!!

    ReplyDelete
  5. Συγχαρητήρια Λιζ, εύχομαι πάντα επιτυχίες σε ότι και αν κάνεις,
    τα κεκάκια φαίνονται λαχαταριστά και πεντανόστιμα,
    καλό υπόλοιπο ημέρας!

    ReplyDelete
  6. Συγχαρητήρια Λίζ σε ότι κι αν κάνεις να έχεις επιτυχίες!!
    Τα κεκάκια σου τέλεια, αλλά πάλι και πότε δεν είναι;
    Φιλιά :)))

    ReplyDelete
  7. Πάντα τέτοια1τα φραουλένια κέικ είναι λαχταριστά!

    ReplyDelete
  8. Καλημέρα!!!
    Συγχαρητήρια!!!Πάντα τέτοια!
    Ανακάλυψα το blog σου πρόσφατα και είμαι χαρούμενη!!Επιτέλους βρήκα κι εγώ συνταγούλες να φτιάχνω αυτά τα υπέροχα cupcakes που έβλεπα στο Λονδίνο και ζήλευα..!!!

    ReplyDelete
  9. Συγχαρητήρια, για την επιτυχία και πάντα τέτοια... έτυχε και το διάβασα σε ένα κατάστημα που βρισκόμουνα και μπορώ να πω ότι το καταχάρηκα, που αρχίζουνε και τα ελληνικά foodblogs να βρίσκουν το δρόμο τους...
    Μπράβο και πάλι...!

    ReplyDelete
  10. Αυτόγραφα δεν βλέπω να βγαίνουν στις οθόνες μας και απο τις 3 διάσημες...και έχω αρχίσει να ανησυχώ.
    Μάλλον φταίει το κουρνιαχτό και η σκόνη από την ζάχαρη άχνη και τα μπαχάρια, που με εμποδίζουν να δω καθαρά.
    Το έγραψα άλλωστε και στο post της Μικρής Κουζίνας...

    Συγχαρητήρια Λίζ.

    ReplyDelete
  11. Δεν προλαβαίνω τα συγχαρητήρια με σένα Λιζ. Μία με την Tv μια με τα περιοδικά δε σε προφταίνω! :) ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!! Σου εύχομαι κι άλλες πολλές επιτυχίες και με το καλό να ανοίξεις το μαγαζί σου!!

    ReplyDelete
  12. Μπράβο, μπράβο και πάλι μπράβο!

    Οι όμορφες προσπάθειες πρέπει να επιβραβεύονται και να γίνονται ευρύτερα γνωστές!

    Άντε και σε ανώτερα!

    ReplyDelete
  13. Συγχαρητήρια! πολύ τα λιγουρεύτικα τα cupcakes... αααχ και είναι βράδυ..

    ReplyDelete
  14. Τελικά όσοι δουλεύουν με επιμονή και μεράκι πετυχαίνουν! Μπράβο!

    ReplyDelete
  15. ανακάλυψα πρόσφατα το blog σου και ομολογώ ότι με έχει ενθουσιάσει! Θερμά συγχαρητήρια!

    ReplyDelete
  16. Πολλά συγχαρητήρια Liz! Πάντα τέτοια :-)

    ReplyDelete
  17. τελεια τα κεικακια σας !
    σας ειδα απο το περιοδικο και μου αρεσε πολυ η συνταγη!

    να στε παντα καλα με κεφι και νοστιμες ιδεες!

    ReplyDelete
  18. Συγχαρητήρια Liz cupcakes και εις ανώτερα!!!

    ReplyDelete
  19. Μπράβο μπράβο μπράβο... Αυτα ειναι τα ωραία... Αντε και περιμένουμε το μαγαζί.... θελω καφέ και cupcake στο Ναυπλιο Ακούυυυυυυυυυυυυυυυυυυςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς???

    ReplyDelete