Tuesday, April 20, 2010

Ψώνια και δώρο!


Γυρίσαμε λοιπόν από τις διακοπές μας στην Αγγλία. Όπως ανέφερα και προηγουμένως ίσως αγόρασα ένα-δυο πραγματάκια όσο ήμουν εκεί. Αλλά πριν σας πω γι'αυτά, θέλω να σας δείξω τα νέα μου γυάλινα βαζάκια!


Ήρθαν από τη Δανία. Πατρίδα του πολύ καλού design. Έχω γράψει ήδη για στυλάτα δώρα από τη Δανία και λίγο προτού φύγουμε για διακοπές είχαμε κι άλλες φίλες που μας επισκέφτηκαν από εκεί, οι οποίες (θα το μαντεύατε;) διαβάζουν το blog, και οι οποίες αποφάσισαν να προσθέσουν κάτι στη συλλογή μου Δανέζικου design. Πολύ ευγενικό˙ ευχαριστώ και πάλι J&K (μην τις μπερδεύετε με τους J&L)!


Πόσο ωραία θα ήταν αν κάθε φορά που αναφέρω κάτι που μου αρέσει μου τα έφερναν από κάπου... όπως π.χ. το κόκκινο special edition Kitchen Aid με το γυάλινο κάδο που με κάνει και μου τρέχουν τα σάλια :P

Επιστρέφω στα ψώνια. Πήρα κάθε λογής πράγματα στην Αγγλία. Κυρίως για το café, καθώς και κάποια για το σπίτι. Πήρα αυτές τις ταρτιέρες (cake-stands):


Αυτήν τη βρήκα στην τοπική αγορά μόνο £4!



Η δυσκολία να μεταφερθούν ταρτιέρες που δεν είναι συσκευασμένες σε κουτί από εκεί μέχρι εδώ βέβαια είναι άλλο θέμα. Για την ακρίβεια, δεν είναι οι πρώτες ταρτιέρες που έκαναν το ταξίδι από την Αγγλία στην Ελλάδα. Η τελευταία δεν επέζησε. Έγινε θρύψαλα. Τη μεταφέραμε μέσα στη χειραποσκευή μου μέχρι το Λονδίνο, περάσαμε όλους τους ελέγχους ασφαλείας του αεροδρομίου, μπήκαμε και βγήκαμε από το αεροπλάνο, επιστρέψαμε στο σπίτι στο Παλαιό Φάληρο από το αεροδρόμιο και μας έπεσε στα σκαλιά μπροστά στο σπίτι καθώς μπαίναμε. Ας πούμε ότι το όλο ατύχημα είχε να κάνει με τα μικρά δαχτυλάκια μιας μικρής που όλοι μας γνωρίζουμε, που στη διαδρομή από τα Σπάτα μέχρι το Παλαιό Φάληρο είχαν κάνει τη σακούλα σουρωτήρι με μικρές τρυπίτσες.

Αυτή τη φορά λοιπόν έπρεπε να αγοράσω μερικά κουτιά για να εξασφαλίσω ότι θα φτάσουμε σπίτι.


Είμαι σίγουρη ότι κάπου θα μου χρησιμεύσουν στο σπίτι ή στο café.

Επίσης πήρα αυτά:


Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για στολισμό με σοκολάτα ή ζαχαρόπαστα. Μου φαίνεται ότι θα είναι τέλεια για cupcakes. Στην πραγματικότητα έχω δει άλλες δημιουργούς cupcakes να το κάνουν, άρα το ξέρω ότι θα είναι καλό.

Πήρα κουμπάκια, πεταλούδες, καρδούλες, τριαντάφυλλα και αυτά:



Stilettos! Δοκίμασα με λευκή σοκολάτα. Πριν βάλω τη σοκολάτα, σε μερικές θήκες πρόσθεσα λίγα sprinkles και σε άλλες χρωματιστή ζάχαρη. Την αγόρασα στην Αγγλία. Αν κοιτάξετε καλά θα δείτε ότι δημιουργήθηκαν κενά γύρω από τη ζάχαρη και τα sprinkles. Θα πρέπει να δω τι θα κάνω γι'αυτό πριν φτιάξω το επόμενο ζευγάρι μου Prada! Αναρωτιόμουν πώς θα κατάφερνα το χαρακτηριστικό look με κόκκινη σόλα των Louboutins! Θα είναι υπέροχα πάνω σε κοριτσίστικα cupcakes!

Επίσης πήρα αυτές τις φόρμες για κέικ και μερικά γάντια φούρνου, καθώς και μια ποδιά. Εργαλεία της δουλειάς :)





Κι ύστερα είναι και τα βιβλία. Περισσότερα γι'αυτά σε λίγο. Κατάφερα να βρω μια μικρότερη έκδοση ενός βιβλίου για cupcakes που έχω ήδη, πιο συμπαγή, που με βολεύει περισσότερο.


Έτσι, σήμερα δίνω το 'παλιό μου' βιβλίο. Είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Δεν έχει λεκέδες από ψησίματα, το υπόσχομαι. Και για να το γλυκάνω κι άλλο το πράμα, να και μερικές θήκες cupcakes από σιλικόνη, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά και ξανά. Για μία ευκαιρία να τα αποκτήσετε, πείτε μου τι είναι αυτό που λείπει από την κουζίνα σας και το οποίο θα θέλατε πολύ να αποκτήσετε. Μάλλον ξέρετε τι θέλω εγώ!




Α, και έχετε προθεσμία μέχρι την Κυριακή το βράδυ!

Liz

34 comments:

  1. Το βιβλίο ζήλεψα πιο πολύ παρά τις φόρμες γιατί έχω :-)))
    Χμμμ...Τι μου λείπει...Βασικά μου λείπει μια μεγαλύτερη κουζίνα, χαχα! Οκ. Σοβαρεύομαι. Τι μου λείπει...Μου λείπουν όμορφες χάρτινες θήκες για cupcakes. Εδώ δεν βρίσκω με τίποτα, αλλά ούτε στην Αθήνα ήξερα πού να ψάξω. Θα αναγκαστώ να παραγγείλω από το εξωτερικό!

    ReplyDelete
  2. Αυτό που μου λείπει από την κουζίνα μου είναι ένα καινούριο mixer! Συμφωνώ ότι το Kitchen-aid είναι το πιο κομψό-υπεροχο-μου τρέχουν τα σάλια mixer...

    ReplyDelete
  3. Αυτό που μου λείπει πιο πολύ είναι χώρος να βάλω αυτά όλα που θέλω, σε λίγο πρέπει να βγω εγώ έξω ή θα με βγάλουν.
    Από τα μικρά όμως πραγματάκια μου λείπουν οι φόρμες για cupcakes που δεν έχω για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο αγοράσει!!

    ReplyDelete
  4. Εμένα μου λείπει η παρέα σας γιατί μου έχουν κόψει το τηλέφωνο και το ίντερνετ!
    Υπέροχα τα καλούδια όλα που μας δείχνεις! Κρίμα για την υπέροχη πιατέλα!
    Αυτή η σειρά των βιβλίων από την Αυστραλία είναι πολύ καλή! Και δεν το έχω αυτό το βιβλίο, ενώ έχω αρκετά άλλα για κέικ, μικρά γλυκά κλπΠολλά φιλιά

    ReplyDelete
  5. καλησπέρα Λιζάκι,
    το ποσο μου αρεσουν τα πράγματα που μας δείχνεις δεν λέγετε!!! αυτές που λάτρεψα είναι οι ταρτιέρες !! εχω μια τρέλλα με αυτά τα πράγματα !!

    δεν ξέρω ποσο θα αντέξουμε να μας ξεμυαλίζεις !!!

    ReplyDelete
  6. Πολύ ωραία πράγματα πήρες Λιζ . Μεγεια και καλά μαγειρέματα :)
    Αυτές οι πιάστρες και η ποδίτσα (ποδίτσα ειναι?) με τα cupcakes είναι φανταστικά.

    Αυτό που μου λείπει (εκτός από χώρο) είναι κάποια μικροεργαλεία - gadget-ακια που κάνουν πιο εύκολη τη ζωή μας (θηκούλες μικρές, κοπτερά εργαλειάκια, μικρά κουπατ, ). Γενικά διάφορα τζατζαλάκια :)

    ReplyDelete
  7. οτι πηρες ειναι ενα και ενα...και ειδικα οι ταρτιερες!!! βεβαι εμενα μου λειπει ειναι ενα πιο εκσυγχρονισμενο πολυμιξερ!!!

    ReplyDelete
  8. Liz είναι τέλεια αυτά που πήρες!Σε καταλαβαίνω για το Kitchen Aid, εγώ το καλοκαίρι το απέκτησα σε γαλάζιο χρώμα γιατί είναι το αγαπημένο μου!Σου εύχομαι να το αποκτήσεις κι εσύ! Οπότε εμένα μου λείπει μια μηχανή για χειροποίητα ζυμαρικά!!

    ReplyDelete
  9. Πολύ ωραία πραγματάκια Liz.....μπαίνω καθημερινά στο Site σου και όταν δεν έχω νέα σου στενοχωριέμαι.....τώρα αυτό που μου λείπει είναι χρόνος για να μπορώ να στολίζω τα cupcakes...έχεις να μου στείλεις.....????

    ReplyDelete
  10. Εκπληκτικές οι αγορές Liz... Ζηλεύω πολύ τις τέλειες γόβες σου...! Αυτά που με ενθουσιάζουν στην κουζίνα είναι διάφορα περίεργα κι ιδιαίτερα κουπ πατ. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία, γι' αυτό και καταφεύγω στο διαδίκτυο! Μ' αυτά φτιάχνω cookies, τα χαρίζω σε παιδάκια φίλων και χαίρομαι που βλέπω χαρούμενες φατσούλες!!!

    ReplyDelete
  11. Ζηλεύω όλες τις αγορές σου! Και αυτά ακριβώς μου λείπουν. Όλα αυτά τα διακοσμητικά, τα gadgets,τα κουζινικά, τα μπιχλιμπίδια, που υπάρχουν στα μαγαζιά και εγώ δεν τα έχω! Μπου χου χου!!!

    ReplyDelete
  12. Μου λείπει να πάω ταξίδι και να ψωνίσω από είδη κουζίνας και art de la table ό,τι θέλω! Έχω μια μικρή κουζίνα αλλά πλήρως εξοπλισμένη με τα βασικά -για μένα- εργαλεία. Παρόλα αυτά κάθε φορά που ανοίγω φύλλο θα ήθελα να έχω εκείνο το στρογγυλό ξύλο που είχε η γιαγιά μου και κάθε φορά που στρώνω σοκολάτα θα ήθελα ένα μεγάλο μάρμαρο. Το πιο gourmet εργαλείο μου είναι το KitchenAid και το πιο αστείο, αλλά πολύ πρακτικό, είναι ένα ξύλινο φτιάρι των φουρνάρηδων -για σπιτικό φούρνο, ήρθε παρέα με την πέτρινη πλάκα για ψήσιμο ψωμιού στον ηλεκτρικό φούρνο.
    Πολύ όμορφα τα ψώνια σου Liz! Με το καλό το άνοιγμα! Να τα πούμε από κοντά :)

    ReplyDelete
  13. Αυτο που λειπει απο την κουζινα μου ειναι...παρα πολλα πραγματα, ομως αυτο που μου ερχεται πρωτο πρωτο στο μυαλο ειναι ενας ολοκαινουργιος πλαστης σιλικονης.Ποσο καιρο εχει που λεω θα παρω, κι ακομη με τον ξυλινο ειμαι!

    Υπεροχα οσα ψωνισες!Καλες δημιουργιες!

    ReplyDelete
  14. Αχχχ, εμένα πολλά μου λείπουν. Αλλά τώρα θα ήθελα να έχω μία ταρτιλερα με τσέρκι γιατί έχω πάθει εμμονή με τις αλμυρές τάρτες. Και μία σιλικονάτη φόρμα για κανελέ που έχω φάει τον τόπο να βρω (χωρίς επιτυχία).

    Διάβασα και το άρθρο στο Glamour! Συγχαρητήρια Λιζ!

    Ελένη

    ReplyDelete
  15. Γεια σου !Λιζ! Σε ειδα στο STAR και χαρηκα πολυ!
    Μενω Πατρα και πιστευω πως το καλοκαιρακι θα μπορεσω να σε επισκεφτω στο μαγαζι σου!Τωρα για το τι μου λειπει πιο πολυ? χμμμ! μαλλον τα στολιδια που μπαινουν πανω στο capcake!!
    filakia!!!

    ReplyDelete
  16. εγω παλι θελω απ ολα. ποτε δεν φτανουν!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. Εμένα μου λείπει η κουζίνα..μιας κ μένω ακόμα με τους δικούς μου μου λείπει πολύ το να έχω μια δικιά μου κουζίνα και να τη γεμίσω με πολύχρωμες συσκευές!!Πάντα ζήλευα τα cupcakes κ μολις σε ειδα στο glamour ξετρελάθηκα κ σ εψαξα στο ιντερνετ!!Συγχαρητήρια για όσα κάνεις!!Κ ευχαριστώ που μας δίνεις συνταγούλες!!Είναι τέλειο!!

    ReplyDelete
  18. Χμμμ... τι μου λείπει? Μάλλον μια δική μου κουζίνα φτιαγμένη με το δικό μου γούστο μια και μένω ακόμη στο πατρικό μου...

    ReplyDelete
  19. Κι εγώ, κι εγώ στην ουρά για το βιβλίο με τις συνταγές και τις θήκες!!! Μου λείπει επίσης μια ωραία ποδιά, ίσως με cupcakes επάνω; Έχω βρει κάτι τέλειες στο Etsy!

    ReplyDelete
  20. Καλημέρα!
    Τέλεια αυτά που αγόρασες, ειδικά η ποδια, τα γάντια, αλλά και τα γοβάκια είναι απλά υπέροχα!!!
    Εμένα λοιπόν μου λείπουν όλα αυτά, αλλά και το πιο βασικό!Μια δική μου κουζίνα, μιας και εγώ κάνω τα πειράματα μου στην κουζίνα των γονιών μου...

    ReplyDelete
  21. Μπορώ και εγώ να μπω; Πρόλαβα; Τέλεια τα cake stands, με τρελαίνουν αυτά τα αντικείμενα.

    ReplyDelete
  22. Αγαπητή Liz μόλις ανακάλυψα το blog σου και με ενθουσίασε με την απλότητα, την ομορφιά και το περιεχόμενό του! Συγχαρητήρια και κάθε επιτυχία!

    Όσο για το τι λείπει από τη δική μου κουζίνα, θα συμφωνήσω με την Ξανθή! Λείπει ο χώρος! Πριν πάρω μία ακόμα ταρτιέρα (24 εκ. αυτή τη φορά) ή ένα φύλλο σιλικόνης, στύβω το μυαλό μου, να δω πού θα το χωρέσω.

    Πάντως με κεκάκια δεν έχω ασχοληθεί ακόμα...

    ReplyDelete
  23. Teleies agores! Ki egw ena kalo mixer thelw, alla boleuomai kai me ena cupcake stand! :)

    ReplyDelete
  24. Καταρχήν Welcome back Liz!!!
    Υπέροχα όλα τα πράγματα που έφερες... Ζηλεύωωωωω!!!

    Τώρα όσο για το τι μου λείπει απ' την κουζίνα... και τι δεν μου λείπει.
    Απ' όλα θέλω αλλά πιο πολύ μικρά κουπ ατ, σε διάφορα σχέδια για να μπορώ να παίζω ώωωωωρες με τη ζαχαρόπαστα και να στολίζω τα cupcakes μου!!!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Θα ήθελα τόοοοooooooooooooooooooooooooσο πολύ ένα βιβλίο για cupcakes!!!!

    (by the way check out my miniature blog!)

    ReplyDelete
  27. Γειά σου Λίζ!!!Συγχαρητήρια για την φανταστική δουλειά σου!!!
    Είναι υπέροχα όλα τα πράγματα που ψώνισες...Εύχομαι να τα χαρείς!!!
    Όσα και να έχω στην κουζίνα μου, πάντα θέλω κι άλλα....
    Μάλλον ένα καλό μίξερ θα έλεγα ότι έχω πιο πολύ ανάγκη...

    ReplyDelete
  28. Τέλεια η ποδιά και τα γάντια με τα cupcakes, αλλά πιο πολύ ζηλεύω το ταξίδι σου στην Αγγλία, όπου και ανυπομονώ να ξαναπάω! Από την κουζίνα μου λείπει ένα μιξεράκι καθώς και διάφορα σύνεργα διακόσμησης cupcakes, που όμως σκοπεύω να προμηθευτώ σύντομα. Φιλάκια πολλά!(τα Kitchen Aid είνααι φανταστικά)

    ReplyDelete
  29. Liz σε είδα στο star n i googled u! just kidding... Απλά η περιέργεια μου τελικά αποδείχτηκε τεράστια. Σίγουρα αυτό που μου λείπει είναι το βιβλίο με τις συνταγές για αρχή... Keep up the good work!

    ReplyDelete
  30. Teleia pswnia! Auto pou mou leipei kai thelw poly na parw einai mia wraia forma silikonis gia cake!

    ReplyDelete
  31. Τέλεια όλα
    Αυτό που μου λείπει είναι μια φόρμα που να ανοιγει και να μένει μόνο ο πάτος της
    Αν το περιγράφω σωστά χι χι χι

    ReplyDelete
  32. sixgaritiria gia ola!!! kai gia to glamour kai gia ola!! emena apo kouzina ayto pou mou leipei einai ta ylika.... na eixa mia megalyterh afthonia giati edw den vriskw eykola...!!!! oi agores sto ekswteriko einai poly mprosta...alithia sthn agglia isxyei oti exei plusia market kai afthonia??

    ReplyDelete
  33. Ουφ......πρόλαβα αλλά μου βγήκε η γλώσσα από την τρεχάλα!! Το βιβλίο ζήλεψα πιο πολύ απ'ολα!!!!
    By the way on May 13 i'll be with my son at Nafplion, maybe we can have a cup of coffee!!!!

    ReplyDelete
  34. kalhspera ..
    apo ola osa mou leipoyn poy den einai kai liga :( nomizw to kyriotero einai... gia na skeftw........ena biblio gia cupcakes.. :))


    filia

    ReplyDelete