Wednesday, May 5, 2010

Ανοίγει η άνοιξη

Η άνοιξη έχει πλέον μπει για τα καλά. Ο καιρός έχει ζεστάνει και η λιακάδα κρατάει σχεδόν χωρίς διακοπή. Είναι ακόμη έντονη η μυρωδιά των ανθισμένων πορτοκαλιών και οι επαρχιακοί δρόμοι στενεύουν με την εκτός ελέγχου βλάστηση! Είναι στ'αλήθεια όμορφο.

Τα μαρούλια μου έχουν μεγαλώσει και τα περισσότερα τα έχουμε ήδη φάει. Πριν λίγες μέρες, καθώς δούλευα στον κήπο με τα παιδιά, προσέξαμε μερικούς λοβούς αρακά, και έκοψα δύο και τους έδωσα από ένα-δυο μπιζελάκια να φάνε το καθένα! Φυσικά το θεώρησαν καταπληκτικό! Φυτέψαμε και άλλων ειδών σπόρους.


Τι άλλο μαγειρεύεται; Κάτι παιδικά cupcakes! Σοκολάτα με καραμελοσκουληκάκια!





Και shortcake φράουλας.



Να έχετε όλοι μια πολύ νόστιμη βδομάδα.

Liz Cupcakes

5 comments:

  1. Αχ! Τι πρόβλημα κι αυτό! Όταν καθαρίζω αρακά, πιο πολύ τρώω ωμό, παρά μαγειρεμένο! Ειδικά αν είναι μικροί οι σπόροι! Πεντανόστιμοι! Στα γλυκάκια θα σταθώ στο σόρτμπρεντ φράουλας και προσπερνώ στα γρήγορα τα κάπκέικς! Δεν αντέχω τα σκουλήκια, ΟΥΤΕ ψεύτικα!!!!

    ReplyDelete
  2. Αχ τι όμορφα που είναι να καλλιεργείς τα δικά σου λαχανικά. Πόσο πιο νόστιμα είναι!!! και πιο υγιεινά βέβαια!!! όσο για τα σκουλικοκεκάκια καταπληκτικά!!!!

    ReplyDelete
  3. εγω παλι θα παρω απο το αλλο με τις φραουλες, τα σκουλικομαφινς... μονο που τα ειδα ανατριχιασα!!!!!!! αν και ειμαι σιγουρη οτι... τα παιδια μου θα τα τσακιζαν σιγουρα!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Πρωτότυπη ιδέα τα σκουληκάκια!!! Μου άρεσε πολύ!!!

    ReplyDelete
  5. αυτη η αναρτηση ξεχυλιζει απο νοστιμιες!!!

    ReplyDelete