Monday, February 1, 2010

Γεύσεις ― και νικήτρια!

Αυτό ήταν ενδιαφέρον. Ξαφνιάστηκα με μερικές από τις προτάσεις, ενώ με μερικές άλλες δεν ξαφνιάστηκα καθόλου.

Δεν με ξάφνιασε καθόλου η αναφορά σοκολάτας! Το πιο πιθανό κι εγώ αυτό θα έλεγα αν συμμετείχα! Ούτε με ξάφνιασε ότι αρκετές φορές αναφέρθηκαν τα φρέσκα φρούτα. Επίσης, ο συνδυασμός Ρούμι και σταφίδες αναφέρθηκε περισσότερο από μία φορά, και φαίνεται ότι δεν είμαι η μόνη που θα ήθελε τη δημοφιλή γεύση παγωτού σε cupcake! Θα δοκιμάσω επίσης μερικές από τις συνταγές μου με ginger.

Ξαφνιάστηκα αρκετά που είδα πόσες από εσάς αναφέρατε αλμυρές γεύσεις! Διάφορα λαχανικά και τυριά! Εγώ μάλλον θα τα έλεγα muffins αν η βασική τους γεύση ήταν αλμυρή, εκτός βέβαια αν επρόκειτο για λαχανικό μέσα σε ένα κυρίως γλυκό κέικ, όπως σοκολάτα και κολοκύθι ή κέικ αρακά, το οποίο, επί τη ευκαιρία, είναι νοστιμότατο.

Επίσης ξαφνιάστηκα που δεν υπήρξαν περισσότερα Ελληνικά συστατικά... μόνο Μαστίχη και φυστίκι. Περίμενα κάποιος να αναφέρει τη φέτα ή ίσως τσατζίκι!!!

Πάμε τώρα για τη νικήτρια! Αριθμήσαμε όλα τα σχόλια με τη σειρά που έφτασαν και βγάλαμε νικήτρια με το random.org.

Βγήκε το σχόλιο #19! Το έστειλε η Λίλα!


Πρότεινε cupcake περιχυμένα με butterscotch sauce. Ποτέ δεν έχω φτιάξει butterscotch sauce γι'αυτό, όμως έχω μια συνταγή και θα τη δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία και θα γράψω εδώ τα αποτελέσματα!

Μόλις έχω τη διεύθυνσή σου, το δωράκι σου θα φύγει με το ταχυδρομείο. Για την ακρίβεια, όλα είναι κλειστά σήμερα στο Ναύπλιο λόγω τοπικής εορτής, κι έτσι θα φύγει με το αυριανό ταχυδρομείο!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και πάλι για όλες τις πολύτιμες ιδέες σας! Τις σημειώνω και θα τις δουλέψω! Για να είμαι ειλικρινής έχω ήδη δοκιμάσει τις περισσότερες από αυτές τις γεύσεις με λίγες εξαιρέσεις. Μόλις ανοίξουμε θα βρίσκετε cupcakes με φρέσκα φρούτα όταν είναι η εποχή τους, και ξηρούς καρπούς ή μαρμελάδα τον υπόλοιπο καιρό. Θα σκεφτώ τι θα κάνω με τις αλμυρές γεύσεις, και σίγουρα θα δοκιμάσω μερικές από τις πιο ασυνήθιστες!

Έχετε το νου σας για το επόμενο δωράκι (αποστολή αναζήτησης πληροφοριών :P) αργότερα μέσα στο Φεβρουάριο!

Liz

7 comments:

  1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ!!
    Liz μου έφτιαξες τη μέρα, τη βδομάδα και το μήνα!!!
    Καλό μήνα σε όλους!!

    ReplyDelete
  2. Λοιπόν? Πότε θα ανοίξετε? Θέλω το σοκολατένιο cupcake με την έξτρα σοκολάτα!

    ReplyDelete
  3. Ω! Το Λιλάκι ήταν η τυχερή; Συγχαρητήρια!

    ReplyDelete
  4. Μπράβο στο Λιλάκι για την ιδέα!!
    Καλό μήνα!

    ReplyDelete
  5. Ωραία η ιδέα Liz μας και συγχαρητήρια Λίλα μας!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ReplyDelete
  6. Μπράβο και στις δυό σας, Λιζ και Λίλα!
    Καλό μήνα να έχετε...

    ReplyDelete
  7. ωωωωωω τι χάνωωωωωω μπράβο Λίλακι πάντα να είσαι τυχερή και με ωραίες ιδέες.. Liz συγχαρητήρια..

    ReplyDelete