Tuesday, March 9, 2010

Cupcake pops

Πέρσυ έφτιαξα cake balls και έγραψα γι'αυτά εδώ.

Η έμπνευση μου ήρθε από την Bakerella. Ήθελα να ξαναδοκιμάσω, κι αυτή τη φορά δοκίμασα τα cupcake pops.



Είχα πάλι τους περιορισμούς του τι υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά εδώ, πάντως πιστεύω ότι έγιναν αρκετά όμορφα.




Το έχω πει και θα το ξαναπώ. Ένα κέικ σε ξυλάκι είναι πολύ πιο ελκυστικό για τα παιδιά από ό,τι το ίδιο πραγματάκι αλλά όχι πάνω σε ξυλάκι!

Τείνουν να χρειάζονται μπόλικο χρόνο. Δεν είμαι σίγουρη ότι θα μπορώ να τα έχω στο café καθημερινά. Ίσως να είναι από αυτά που θα γίνονται επί παραγγελία!


STOP PRESS: Η Bakerella μόλις ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει βιβλίο. Είμαι βέβαιη ότι θα είναι γεμάτο με καταπληκτικές ιδέες με cake-pops. Σκοπεύω να το'χω στα χέρια μου αμέσως μόλις εκδοθεί!

11 comments:

  1. ιναι μικρα αριστουργηματα...που αν αρχισεις δυσκολα θα σταματησεις!!!

    ReplyDelete
  2. Αχ Λιζ μου! Θα μας κάνεις cupcakecoholics...
    Είναι τόσο λαχταριστά που ξυπνά το παιδάκι μέσα μου!

    ReplyDelete
  3. Πάντως τα πιτσιρίκια φαίνεται ότι τα απολαμβάνουν με όλη τους την καρδιά!!!
    Τέλεια!!

    ReplyDelete
  4. Είναι καταπληκτική Liz, τα έχω δει κι εγώ και τα προγραμμάτισα για τα γενέθλια του γιου μου!

    ReplyDelete
  5. Εγώ αν τα φτιάξω αυτά, σιγά μην περιμένω να έρθουν παιδάκια για να τα φάνε....

    Λιζ συγχαρητήρια για τις φωτογραφίες! (τρώγονται?????)

    frabala

    ReplyDelete
  6. Λιζ, σε τι μπορούμε να τα στερεώσουμε αν τα προσφέρουμε σε παιδάκια, για ένα πάρτυ για παράδειγμα?

    ReplyDelete
  7. ειναι πολύ ωραία και τα κεκακια αλλα και τα παιδάκια που τα δοκιμάζουν!!! κουκλάκια τα καμάρια σου Λιζάκι!!

    καλημέρα και πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  8. Liz ανυπομονώ να σε βρούμε στο καφέ με τόσο ωραία πράγματα που κάνεις!!!

    ReplyDelete
  9. Αχ να ήμουν κοντά.Τι υπέροχα που είναι.Τυχερά τα μικρά.

    ReplyDelete
  10. Από τα χαμόγελα που έχουν τα γλυκούλια φαίνεται πόσο νόστιμα είναι! Και από εμφάνιση σκίζουν!

    ReplyDelete
  11. STOP PRESS: Τέλεια, θα το αγοράσω και εγώ!

    ReplyDelete